Шоколадови бисквитки






  • При използване на рецепта от този блог, цитирайте източника FEDORCKA.BLOGSPOT.COM С ЛИНК КЪМ РЕЦЕПТАТА! В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ, НАРУШАВАТЕ АВТОРСКИТЕ ПРАВА! СЪЩОТО ВАЖИ И ЗА СНИМКОВИЯ МАТЕРИАЛ!

Продукти за бисквитките:
рецептата за бисквитките е на шеф Андрей Рудьков
135 грама захар - аз сложих 70 грама, защото изхождах, че ще ги слепвам с шоколадов крем, а не исках да станат прекалено сладки
75 грама кафява захар - не съм слагала
1 яйце
150 грама краве масло на стайна температура
щипка сол
45 грама какао на прах - при мен е много тъмно какао
200-250 грама брашно /при мен отиде 200 грама/

В купа смесваме сухите съставки.
Разбиваме кравето масло със захарта за 4 минути с миксер. Добавяме яйцето, разбиваме закратко. Прибавяме сухите съставки, разбъркваме, замесваме тесто, което по рецепта се оставя в хладилник, но аз не съм го чакала въобще. Разточваме на кора с дебелина около 3-5 милиметра върху хартия за печене, а аз върху мушама, Отрязваме формички, които редим на леко разстояние една от друга върху тава, покрита с хартия за печене. Поставяме тавата във фризера за 10 минути. Изваждаме тавата и печем в предварително загрята фурна на 160С за 10 минути. По същия начин процедираме и с изрезките тесто.

Изпечените бисквитки оставяме да се охладят върху тавата за печене, след което ги прехвърляме върху равен поднос или друг съд до пълното из изстиване. Може да се консумират така, а може и с крем като моя, но количеството му е много, може да ползвате половин доза.

шоколадов крем
120 грама подсладено кондензирано мляко
200 грама шоколад Милка екстра какао
100 грама краве масло

Разтопяваме кравето масло с шоколада, добавяме млякото. Оставяме сместа да се охлади на стайна температура и да се сгъсти достатъчно, така че гребвайки с лъжичка и поставяйки върху бисквитка, да не се разтича много. Отгоре поставяме друга бисквитка, но без да натискаме, за да не изтече крема – той ще се стегне после много добре. След около 30 минути, ако желаем слагаме върху всяка слепена двойка още крем – при мен е само в средата. Оставяме да стегне крема на хладно място за около 1 час. После може да декорирате с каквото решите, при мен с лешник и разтопен бял шоколад – гледам да минавам тънко :))) Оставяме за една нощ на хладно за пълното стягане на крема.


Коментари

  1. Приказна колекция, Инче - пиршество от разкошни коледни изкушения.
    Благодаря за удоволствието. Не мога да си избера фаворит ... цялата серия е впечатляваща -
    интересни идеи, нежни вкусове и фини аромати, красиво оформление и неустоимо представяне.
    Много комплименти за теб, сърдечни поздрави, вдъхновени и щастливи празници!

    ОтговорИзтриване
  2. Поредната фантастична рецепта!
    Инче, Честита Коледа!
    Пожелавам здраве и късмет да има в дома ти!
    А на блога ти съм един от най-големите фенове, страхотни рецепти и снимки - точно по моя вкус!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Веси :)
      Много ме зарадва :)
      Весели празници :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации